**Η ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ «28 YEARS LATER» ΚΑΙ ΤΟ «ELIO»**
Το πολυαναμενόμενο φιλμ της Sony και του Danny Boyle, **28 Years Later**, ανοίγει την Παρασκευή, συνοδευόμενο από την πρωτότυπη sci-fi ταινία της Disney/Pixar, **Elio**. Οι εκτιμήσεις για το παγκόσμιο άνοιγμα και των δύο ταινιών κυμαίνονται γύρω από **$56M** και **$50M** αντίστοιχα.
**ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ UNIVERSAL/DREAMWORKS ANIMATION**
Μαζί με την ταινία **How to Train Your Dragon**, που αναμένεται να παραμείνει στην κορυφή με περισσότερα από **$40M** το δεύτερο Σαββατοκύριακο, οι τρεις ταινίες στοχεύουν σε συνολικές εισπράξεις περίπου **$90M** στην εγχώρια αγορά. Συγκεκριμένα, οι προβλέψεις αναφέρουν **$28M-$30M** για το **28 Years Later** και **$20M+** για το **Elio**. Αν και αυτά τα ποσά δεν συγκρίνονται με την εντυπωσιακή δεύτερη εβδομάδα του **Inside Out 2** πέρυσι (στα **$101.2M**), η παρουσία δύο νέων ταινιών εμπλουτίζει το καλοκαιρινό box office με ποικιλία, κάτι που ήταν ο κύριος άξονας της φετινής σεζόν.
**ΕΝΑ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ HORROR ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ**
Το **28 Years Later**, που απέσπασε μεγάλη νίκη για τη Sony κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας, είναι μια ανυψωμένη ταινία τρόμου, πιθανώς με μεγαλύτερη απήχηση σε μεγαλύτερες ηλικίες σε σύγκριση με το **Final Destination Bloodlines**, το οποίο είχε ποσοστό 67% θεατών ηλικίας 18-34. Οι φαν του φιλμ έχουν επικοινωνήσει μαζί μας, ζητώντας να αναφέρουμε ότι η ταινία του Boyle έχει πιθανότητες να ανοίξει με πάνω από **$50M**, αλλά οι προπωλήσεις δείχνουν ότι αυτό δεν είναι πιθανό. Οι προκαταβολικές πωλήσεις είναι λίγο πάνω από αυτές του **Longlegs** (**$22.4M**) και του **Civil War** (**$25.5M**) και του **Evil Dead Rise** του 2023 (**$24.5M**). Μια αρχή στα **$30M** θα ήταν μια μεγάλη νίκη για αυτή την παραγωγή κόστους **$60M** που επικεντρώνεται σε έναν πατέρα και έναν γιο που εξερευνούν μια νήσο γεμάτη μολυσμένους νεκρούς που πεινούν για τους ζωντανούς.
**ΣΧΕΤΙΚΑ: Η SONY ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ ΕΚΤΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ «28 YEARS LATER»**
Εάν το **28 Years Later** προορίζεται για μεγαλύτερη επιτυχία στην πρώτη του εβδομάδα, αυτό θα εξαρτηθεί από τις κριτικές που θα δημοσιευτούν — η απαγόρευση θα λήξει στις 2 μ.μ. PT την Τετάρτη — και από την ανταπόκριση που θα υπάρξει τη νύχτα της Πέμπτης. Οι προεπισκοπήσεις του **Final Destination Bloodlines** είχαν έσοδα **$5.5M** πριν από τα **$20.9M** της Παρασκευής, που μετατράπηκαν σε **$51.6M** σε τρεις ημέρες. Οι προεπισκοπήσεις στις ΗΠΑ ξεκινούν το μεσημέρι της Πέμπτης σε **2,800** αίθουσες, με επέκταση σε **3,300**. Οι Premium Large Formats μοιράζονται μεταξύ των **28 Years Later**, **Elio** και **How to Train Your Dragon**.
**ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ «28 YEARS LATER»**
Το **28 Years Later** κυκλοφορεί σχεδόν σε όλες τις διεθνείς αγορές αυτό το Σαββατοκύριακο, εκτός από την Κίνα, όπου έχει υποβληθεί για έγκριση. Αναμένουμε ένα μεγάλο Σαββατοκύριακο στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, με συνεισφορά από το Μεξικό και κάποιες αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας για ένα συνολικό διεθνές άνοιγμα της τάξης των **$28M**, και ίσως και περισσότερα. Οι συγκρίσεις προέρχονται από τον τομέα του καλλιτεχνικού τρόμου, που δείχνει το περσινό **Nosferatu** (με **$26M** στην ίδια αγορά) και το **A Quiet Place: Day One** (**$32.6M**) σε παρόμοιες αγορές και με τις σημερινές τιμές.
**ΠΡΟΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ «ELIO»**
Οι προπωλήσεις εισιτηρίων για το **Elio** στις ΗΠΑ/Καναδά είναι γύρω από **$1M**, που είναι λίγο πιο πάνω από εκεί που βρίσκονταν οι προπωλήσεις της καλοκαιρινής ταινίας της Pixar του 2023, **Elemental**. Εκείνη η ταινία άνοιξε με **$29.6M**. Αν και **$20M** στην εγχώρια αγορά δεν είναι κάτι για να καυχιέται κανείς, αυτή είναι η νέα πραγματικότητα για τα άνοιγμα πρωτότυπων κινούμενων ταινιών, και η σημασία, δεδομένων των απογευματινών προβολών κατά τη διάρκεια της εβδομάδας για τις οικογένειες, είναι ο παράγοντας του χρόνου. Το **Elemental** είχε πενταπλάσια πολλαπλασιαστικότητα, με τελικό εγχώριο άθροισμα **$154.4M**. Οι κριτικές για το **Elio** βρίσκονται στο 82% φρέσκες στο Rotten Tomatoes, που είναι υψηλότερο από το 73% του **Elemental**. Το **Elio** ακολουθεί έναν νεαρό φαν του διαστήματος, του οποίου η επιθυμία για περιπέτειες με εξωγήινους στο διάστημα γίνεται πραγματικότητα. Το ταξίδι του οδηγεί σε μια μεγαλύτερη σύνδεση με τη θεία του, που τον φροντίζει μετά τον θάνατο των γονέων του. Η ταινία αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφήμιση για τον εαυτό της: περιμένετε το στόμα με στόμα να φέρει το **Elio**.
**ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ «ELIO»**
Το **Elio** είναι προγραμματισμένο να προβληθεί σε **3,750** αίθουσες στις ΗΠΑ/Καναδά, συμπεριλαμβανομένων **725** Premium Large Format οθονών, πάνω από **2,500** οθόνες 3D και **175** D-Box/Motion οθόνες. Περιορισμένες προβολές 2D και 3D θα λάβουν χώρα την Πέμπτη, ακολουθούμενες από πανεθνικές προεπισκοπήσεις που αρχίζουν στις 2 μ.μ. Η παραγωγή της ταινίας ανήλθε σε **$150M** πριν από την προώθηση και την διαφήμιση.
**Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ «ELIO»**
Η ταινία, που σκηνοθετείται από τις Madeline Sharafian, Domee Shi και Adrian Molina, κυκλοφορεί σε **80%** της διεθνούς αγοράς και στοχεύει σε ένα διεθνές άνοιγμα της τάξης των **$30M** με περιθώριο ανόδου. Οι συγκρίσεις για νέα κινούμενα IP στις σημερινές τιμές περιλαμβάνουν το **Migration** (**$27M**) και το περσινό **The Wild Robot** (**$33M**) και το **Elemental** (**$35M**). Σημειώστε ότι το **Elio**, το οποίο διαφημίστηκε έντονα στο **Lilo & Stitch**, κατευθύνεται στην Ισπανία στις 9 Ιουλίου, στην Κίνα στις 27 Ιουνίου και στην Ιαπωνία για τις διακοπές του Obon στις 1 Αυγούστου.
**ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΑΦΗΓΗΜΑ: ΤΟ «BRIDE HARD»**
Υπάρχει επίσης η κωμωδία δράσης του Simon West **Bride Hard**, με πρωταγωνίστριες τις Rebel Wilson και Anna Camp. Η ταινία είναι προγραμματισμένη να προβληθεί σε **2,000** αίθουσες, και σύμφωνα με τις πηγές Comscore, αναμένεται να καταγράψει μόνο χαμηλά ποσοστά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
Η πρεμιέρα του 28 Years Later και του Elio έρχεται με μεγάλες προσδοκίες. Το κοινό και οι κριτικοί αναμένουν την απόδοση των δύο ταινιών, καθώς και την αντίκτυπο που θα έχουν στην καλοκαιρινή κινηματογραφική σεζόν. Οι αρχικές εκτιμήσεις δείχνουν ότι το 28 Years Later μπορεί να φτάσει τα $28M-$30M στο πρώτο του Σαββατοκύριακο, ενώ το Elio αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω από $20M.
Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ 28 YEARS LATER
Η ταινία 28 Years Later είναι μια ανυπόμονη επιστροφή στον κόσμο των ζωντανών νεκρών, με την υπογραφή του Danny Boyle. Οι φανατικοί της σειράς ελπίζουν σε μια δυναμική πρεμιέρα, αλλά οι προαγορές εισιτηρίων δεν φαίνονται να υποδηλώνουν ότι θα ξεπεράσει τις προσδοκίες. Οι συγκρίσεις με προηγούμενες ταινίες, όπως το Final Destination Bloodlines, δείχνουν ότι το κοινό είναι ενθουσιασμένο αλλά και επιφυλακτικό.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
Οι κριτικές θα είναι καθοριστικές για την επιτυχία της ταινίας. Το embargo για τις κριτικές θα λήξει την Τετάρτη στις 2 μ.μ. PT. Αν οι κριτικές είναι θετικές, αυτό μπορεί να επηρεάσει την απόδοση της ταινίας, όπως συνέβη με το Final Destination Bloodlines, το οποίο είχε δυνατές προπώλησεις.
Η ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ELIO
Στην άλλη πλευρά του κινηματογραφικού φάσματος βρίσκεται το Elio, το οποίο φαίνεται να έχει μια δυνατή αρχή. Με προπώληση εισιτηρίων που αγγίζει το $1M, οι προσδοκίες είναι υψηλές, αν και η ταινία μπορεί να μην φτάσει τα ρεκόρ του Elemental, που άνοιξε με $29.6M.
ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
Οι κριτικές για το Elio είναι θετικές, με ποσοστό 82% στο Rotten Tomatoes, ανώτερο από το Elemental. Η ταινία ακολουθεί την ιστορία ενός νεαρού φαν του διαστήματος, του οποίου η επιθυμία να ζήσει περιπέτειες με εξωγήινους γίνεται πραγματικότητα. Αυτή η συναισθηματική σύνδεση με τη θεία του, που τον φροντίζει μετά τον θάνατο των γονιών του, προσθέτει βάθος στην ιστορία.
Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ HOW TO TRAIN YOUR DRAGON
Στο φόντο αυτών των δύο ταινιών, το How to Train Your Dragon παραμένει στην κορυφή του πίνακα με αναμενόμενα κέρδη άνω των $40M για τη δεύτερη εβδομάδα του. Οι τρεις ταινίες αναμένεται να συγκεντρώσουν συνολικά περίπου $90M στην εγχώρια αγορά.
ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Η επιτυχία ή η αποτυχία των 28 Years Later και Elio θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες για τις επόμενες κινηματογραφικές παραγωγές. Οι ταινίες που προσφέρουν ποικιλία και καινοτομία φαίνεται να είναι αυτές που προσελκύουν το κοινό, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε μια νέα εποχή στον κινηματογράφο.
Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
Και οι δύο ταινίες θα κυκλοφορήσουν σε διεθνείς αγορές, με το 28 Years Later να έχει στόχο μια μεγάλη εκκίνηση στο Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι η ταινία μπορεί να φτάσει τα $28M σε διεθνείς πωλήσεις.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Η προώθηση των ταινιών στα social media είναι κρίσιμη, ειδικά για το Elio, που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο word-of-mouth. Η παρουσία τους στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την απόδοση τους, καθώς οι αναρτήσεις και τα βίντεο προώθησης μπορούν να δημιουργήσουν ενθουσιασμό.
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Η βιομηχανία του κινηματογράφου είναι σε συνεχή αλλαγή, και οι παραγωγοί πρέπει να προσαρμοστούν. Η επιτυχία των 28 Years Later και Elio μπορεί να καθορίσει τις στρατηγικές για τις επόμενες ταινίες, καθώς η ποικιλία και η καινοτομία είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση του κοινού.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
Η ποικιλία στο περιεχόμενο φαίνεται να είναι το κλειδί για την επιτυχία. Με ταινίες που καλύπτουν διαφορετικά είδη και θεματολογίες, οι θεατές έχουν περισσότερες επιλογές και μπορούν να επιλέξουν αυτό που τους ταιριάζει καλύτερα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
Η πρεμιέρα των 28 Years Later και Elio αναμένεται να φέρει σημαντικές εξελίξεις στη βιομηχανία του κινηματογράφου. Οι επιδόσεις τους θα προσδιορίσουν την κατεύθυνση για τις επόμενες παραγωγές και τις στρατηγικές προώθησης. Καθώς το κοινό αναζητά νέα και φρέσκα περιεχόμενα, η ανταγωνιστικότητα θα ενισχυθεί. Η επιτυχία ή η αποτυχία αυτών των ταινιών μπορεί να έχει μακροχρόνιες επιπτώσεις στην κινηματογραφική βιομηχανία και στο πώς οι παραγωγοί προσεγγίζουν τη δημιουργία ταινιών στο μέλλον. Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι ταινίες θα προσφέρουν την ποιότητα και την ψυχαγωγία που αναζητούν οι θεατές.