Trending News

Trending News

Αποκαλύψεις από την Ομάδα Δημιουργίας του Netflix ‘Arcane’ – Μίλησαν με το Cartoon Brew!

Πίνακας περιεχομένων

Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ NETFLIX «ARCANE» ΜΕ ΤΟ CARTOON BREW (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ)

Cartoon Brew και Netflix πρόσφατα διοργάνωσαν μια ειδική προβολή στο Χόλιγουντ, γιορτάζοντας τη δεύτερη σεζόν της πρωτοποριακής σειράς Arcane. Μετά την προβολή, ακολούθησε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον εκτελεστικό παραγωγό και showrunner Christian Linke, τον συν-σκηνοθέτη Barthelemy Maunoury και τη σεναριογράφο/συν-εκτελεστική παραγωγό Amanda Overton.

Η μισάωρη συζήτηση, που συντονίστηκε από τον αρχισυντάκτη του Cartoon Brew Amid Amidi, εστίασε στην πολυπλοκότητα της σχέσης μεταξύ των ηρωίδων Vi και Jinx, στη διαδικασία δημιουργίας της σειράς από το μηδέν, στη δημιουργική διαδικασία μεταξύ Riot και Fortiche, και στις μελλοντικές τους προοπτικές. Και οι δύο σεζόν του Arcane είναι διαθέσιμες για παρακολούθηση στο Netflix.

Η Q&A είναι διαθέσιμη παρακάτω για τους αναγνώστες:

Αρχίσαμε ρωτώντας τους Linke και Overton για την προγραμματισμένη καμπή μεταξύ των αδελφών Vi και Jinx και τα βήματα που πήραν για να φτάσουν στο πικρό αλλά γλυκό τέλος του επεισοδίου «The Dirt Under Your Nails». Ο Linke δήλωσε: “Μία από τις πρώτες συζητήσεις που είχαμε ακόμη και στο [γραφείο των σεναριογράφων] ήταν αυτή η ερώτηση: μπορούν να είναι ξανά αδελφές; Και αυτή είναι η ερώτηση μέχρι το τέλος.”

Πρόσθεσε ότι και οι δύο χαρακτήρες έκαναν σημαντικές επιλογές που επηρεάζουν η μία την άλλη, και οι σεναριογράφοι πάντα αναρωτιόνταν πώς θα προχωρήσουν μετά από αυτά τα καθοριστικά γεγονότα. “Για εμάς, υπήρχε μια αίσθηση κλεισίματος. Δεν υπήρχε περίπτωση να πει η Jinx ότι απλά επιστρέφει σε αυτή την δίδυμη πόλη και όλοι θα την συγχωρήσουν για όλες αυτές τις δολοφονίες εκατοντάδων και χιλιάδων ανθρώπων.”

Αυτή η προσέγγιση αναδεικνύει την πραγματικότητα ότι η σειρά δεν αποφεύγει τις συνέπειες των πράξεων των χαρακτήρων της. Η Jinx και η Caitlyn, για παράδειγμα, έχουν μια πολύ φορτισμένη σχέση, όπου η Caitlyn μαθαίνει πώς είναι να χάνει τους γονείς της εν μέσω των συγκρούσεων που προκύπτουν από την άλλη πλευρά. “Πολύ από την κρίση της βασίζεται σε αυτό, και έτσι το βιώνει, ενώ πρέπει επίσης να κατανοήσει ότι συνέβη και στη Jinx,” είπε ο Linke.

Η Overton πρόσθεσε ότι στη δεύτερη σεζόν, είχαν την ευκαιρία να βάλουν την Jinx στη θέση της Vi ως μεγάλη αδελφή. “Για πρώτη φορά, κατάλαβε από πού προέρχεται η αδελφή της και στο τελικό της στιγμιότυπο με τη Vi, ανακτά την αυτονομία που δεν είχε ποτέ ως παιδί λόγω ενός τραγικού ατυχήματος.”

Αυτή η ανατροπή δίνει στην Jinx την ευκαιρία να αποκαταστήσει το κύρος της και να πάρει στα χέρια της μια απόφαση που επηρεάζει τη ζωή της. “Είδε την Isha να παίρνει την αυτονομία της και να αποφασίζει για τη ζωή της. Έτσι, καταλαβαίνει ότι μπορεί να το κάνει και αυτή,” συνέχισε η Overton.

Στην ερώτηση για τη διαδικασία δημιουργίας μεταξύ των επεισοδίων και των διαφόρων δημιουργικών ομάδων, ο Maunoury εξήγησε ότι ήταν μια μακρά και συνεχής συζήτηση μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της κινούμενης εικόνας. Αρχικά, μιλούσε με τους συνιδρυτές της Fortiche, Pascal Charrue και Arnaud Delord, για να προγραμματίσουν κάθε σκηνή και να βρουν ειδικά υλικά αναφοράς για κάθε επεισόδιο. Στη συνέχεια, επιστρέφει στους σεναριογράφους για τη γνώμη τους.

“Μετά προχωράμε στο storyboard,” είπε. “Και μετά υπάρχει άλλη μια αναθεώρηση με την ομάδα, απλώς για να διασφαλίσουμε ότι επιτυγχάνει τους στόχους του σεναρίου και ότι εκφράζει τα σωστά συναισθήματα.”

Αυτή η διαδικασία δείχνει τη σημασία των συνεργασιών και της επικοινωνίας μεταξύ των δημιουργικών ομάδων και των σκηνοθετών, που επιτρέπουν την καλύτερη συνοχή και ποιότητα στην παραγωγή.

Σχετικά με τις περίπλοκες σκηνές μάχης που χαρακτηρίζουν τη σειρά και το παιχνίδι League of Legends της Riot, ο Maunoury ανέφερε ότι εξελίχθηκαν από μια εκτενή περίοδο “δοκιμής και λάθους,” όπου πολλά στοιχεία συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επεξεργασίας. “Μέρος της δημιουργίας κάθε σκηνής μάχης μοναδικής ήταν μια λύση για να την κάνουμε πιο κατανοητή και αναγνώσιμη ως σύνολο,” είπε.

Η Overton ήταν υπεύθυνη για τη συγγραφή του επεισοδίου “Killing Is a Cycle,” το οποίο τελικά επανενώνει τη Vi και την Caitlyn, δίνοντάς τους μια πορεία προς το φινάλε που εδραιώνει τη σχέση τους. “Ήθελα μια ιστορία διαφορετική, που η 16χρονη εαυτή μου αισθανόταν ότι δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να δει,” εξήγησε.

Ο Linke τόνισε ότι ήταν πολύ τυχεροί που η Riot υποστήριξε τις φιλοδοξίες τους σε μια 10χρονη πορεία για να πάρουν μερικούς από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες του παιχνιδιού και να δημιουργήσουν μια σειρά κινουμένων σχεδίων. “Τόσο πολύ από τη διαδικασία ήταν να μάθουμε καθώς προχωρούσαμε,” είπε.

Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της μάθησης μέσα από την εξερεύνηση ήταν οι αλλαγές που μπορούσαν να συμβούν κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων φωνής. “Αυτοί με την εμπειρία προειδοποιούσαν ότι η βαριά επανάληψη θα δημιουργούσε έναν απίστευτα μεγάλο όγκο υλικού, και αυτό αποδείχθηκε αληθινό.”

Κατέληξαν να αποφασίσουν να ηχογραφούν τη φωνή μόλις το διάλογο ήταν κλειδωμένος, προκειμένου να μειώσουν την απογοήτευση από τις μεγάλες αλλαγές που συνήθως γίνονται σε κινούμενα σχέδια.

Η φιλόδοξη μουσική βίντεο της σειράς μέσα σε μια επεισοδιακή δομή συζητήθηκε επίσης. Ως μουσικός, ο Linke ήθελε να έχει καλλιτέχνες που θα εκτιμούσε να δημιουργούν πρωτότυπες συνθέσεις εντός έξι μηνών για να ταιριάξουν με το πρόγραμμα παραγωγής τους.

Πολλές δισκογραφικές εταιρείες δεν ήθελαν να συμμετάσχουν, θεωρώντας τη σειρά και την Fortiche ως “μη αποδεδειγμένες.” Έτσι, έπρεπε να αλλάξει πορεία και να έχει τα τραγούδια γραμμένα εσωτερικά από τους Alexander Temple και Alex Seaver, προσφέροντας τα τραγούδια σε γνωστούς καλλιτέχνες όπως ο Sting.

Αυτή η προσαρμογή δείχνει τη δημιουργική ικανότητα της ομάδας να προσαρμόζεται και να βρίσκει λύσεις σε προκλήσεις που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της παραγωγής.

Στην ερώτηση αν θα υπάρξουν περισσότερα κινούμενα σχέδια στον κοντινό ορίζοντα, ο Linke δήλωσε: “Μόλις ξεκινήσαμε. Αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που κάναμε, και έχουμε πολλά περισσότερα που θέλουμε να κάνουμε.”

Επιβεβαίωσε ότι έχουν άλλες ομάδες χαρακτήρων από το League of Legends που έχουν στείλει σε επιλεγμένες ομάδες για εξερευνητική ανάπτυξη. “Αλλά στο τέλος της ημέρας, το επόμενο πρέπει να είναι τουλάχιστον τόσο καλό ή καλύτερο από το Arcane,” είπε.

“Θέλουμε να κάνουμε πράγματα που δεν θα περιμένατε, βασισμένα σε αυτά που μόλις είδατε από εμάς,” πρόσθεσε ο Linke. “Μπορούμε να κάνουμε οτιδήποτε με την κινούμενη εικόνα, κάτι που είναι πολύ ενδυναμωτικό, αλλά και πολύ τρομακτικό.”

Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ

Συνεχίζοντας από την πρώτη μας ανάλυση, η συζήτηση γύρω από το Arcane εστίασε στις αποδόσεις των χαρακτήρων και στις αποφάσεις που επηρεάζουν τη δυναμική μεταξύ τους. Το ερώτημα που τέθηκε ήταν αν οι αδελφές Vi και Jinx μπορούν να ξαναβρούν τη σχέση τους, κάτι που απασχολεί τους δημιουργούς μέχρι την τελευταία στιγμή. Αυτή η αναζήτηση μιας αίσθησης κλεισίματος φανερώνει την πολυπλοκότητα της σχέσης τους, καθώς και τις συνέπειες των επιλογών τους.

Η ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Ο Linke ανέφερε ότι οι σχεδιαστές χαρακτήρων υποχρεώθηκαν να σκέφτονται πώς οι αποφάσεις των ηρώων επηρεάζουν την πορεία της ιστορίας. Η σχέση μεταξύ Caitlyn και Jinx προσφέρει μια ανατροπή, καθώς αποκαλύπτεται ότι η απώλεια των γονιών της Caitlyn έχει βαθιές επιπτώσεις στην κρίση της. Αυτή η αλληλεπίδραση ενισχύει την αίσθηση του σεβασμού αλλά και της έντασης μεταξύ των δύο χαρακτήρων.

Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ JINX

Η Overton τόνισε ότι η δεύτερη σεζόν προσφέρει στη Jinx την ευκαιρία να δει τη ζωή της από τη σκοπιά της Vi. Η δυνατότητα αυτή της επιτρέπει να ανακτήσει την αυτονομία που είχε χάσει λόγω ενός τραγικού ατυχήματος στην παιδική της ηλικία. Σε αυτή τη διαδικασία, η Jinx αποκτά την ευκαιρία να αποφασίσει για τη ζωή της, κάτι που είναι κρίσιμο για την εξέλιξή της.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Ο Maunoury εξήγησε τη διαδικασία συνεργασίας μεταξύ των επεισοδίων, επισημαίνοντας ότι η επικοινωνία ήταν συνεχής έως την ολοκλήρωση του animation. Αυτή η συνεργασία περιλάμβανε σκετς και brainstorming με τους συνδημιουργούς της Fortiche, εξασφαλίζοντας ότι η συναισθηματική απήχηση των σκηνών ήταν συνεπής με το σενάριο.

ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΚΗΝΩΝ ΜΑΧΗΣ

Για τις περίπλοκες σκηνές μάχης, ο Maunoury ανέφερε ότι οι σκηνές εξελίχθηκαν μέσα από μια διαδικασία δοκιμών και λαθών. Η ανάγκη να διατηρηθεί η συναισθηματική ένταση κάθε μάχης ήταν καθοριστική. Κάθε σκηνή πρέπει να είναι μοναδική, διαφορετικά η ιστορία χάνει τη σημασία της.

ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ HEROES ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΟΧΟ

Η Overton, ως συγγραφέας του επεισοδίου “Killing Is a Cycle”, αναφέρθηκε στη διαδικασία επανένωσης της Vi και Caitlyn. Ο στόχος ήταν να κερδίσουν την πορεία τους προς το φινάλε, γεμάτη προκλήσεις και εμπόδια που θα ενίσχυαν τη σχέση τους. Αυτή η πορεία αναδεικνύει τις θεματικές που απασχολούν τη σειρά και προσφέρει μια πιο ελκυστική αφήγηση.

Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ

Η Overton τόνισε τη σημασία της δημιουργίας μιας ιστορίας που να αντιπροσωπεύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι χαρακτήρες. Αυτή η προσέγγιση ήταν σημαντική για να καταστούν οι σχέσεις πιο αυθεντικές και να απεικονίσουν τα συναισθήματα που βιώνει η νεολαία.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ RIOT

Ο Linke επεσήμανε την υποστήριξη της Riot κατά τη διάρκεια της 10ετούς πορείας τους για τη δημιουργία της σειράς. Η διαδικασία αυτή περιλάμβανε πολλές προκλήσεις, αλλά και την ευκαιρία να μάθουν από την Fortiche, ανακαλύπτοντας πώς να βελτιώσουν τη διαδικασία παραγωγής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

Μια από τις πιο δύσκολες πτυχές της παραγωγής ήταν η διαδικασία ηχογράφησης. Ο Linke εξήγησε ότι οι πρώτες ηχογραφήσεις χρειάζονταν πολλές επαναλήψεις, κάτι που δημιούργησε έναν τεράστιο όγκο υλικού. Έτσι, κατέληξαν να ηχογραφούν μόνο όταν το διάλογο είχε κλειδώσει, εξασφαλίζοντας τη συνέπεια της αφήγησης.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Η μουσική αποτέλεσε κεντρικό στοιχείο της σειράς. Ο Linke τόνισε τη σημασία της συνεργασίας με καλλιτέχνες και τη δημιουργία πρωτότυπης μουσικής. Αν και αρχικά υπήρχαν προκλήσεις στην εξεύρεση συνεργατών λόγω της αντίληψης της σειράς ως “μη αποδεδειγμένης”, τελικά η ομάδα δημιούργησε μουσική που ταίριαξε με την ατμόσφαιρα της σειράς.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Η ανάγκη να δημιουργηθούν καλές συνθέσεις ήταν πάντα παρούσα, και η διαδικασία αυτή απαιτούσε συνεχή προσπάθεια και πειραματισμό. Ο Linke τόνισε ότι η μουσική ήταν ένα στοιχείο που ενίσχυε την ατμόσφαιρα και την αφήγηση της σειράς.

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Όταν ρωτήθηκαν αν υπάρχουν σχέδια για άλλες κινούμενες παραγωγές, ο Linke δήλωσε ότι μόλις έχουν ξεκινήσει. Επιβεβαίωσε ότι εξελίσσουν άλλες ομάδες χαρακτήρων από το League of Legends για μελλοντικά έργα. Η φιλοδοξία είναι να δημιουργήσουν κάτι εξίσου καλό ή καλύτερο από το Arcane.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Ο Linke επεσήμανε ότι θέλουν να κάνουν πράγματα που οι θεατές δεν περιμένουν, εκμεταλλευόμενοι την ελευθερία που προσφέρει η κινούμενη εικόνα. Η πρόθεση είναι να εξερευνήσουν νέες προσεγγίσεις και στυλ, διευρύνοντας τα όρια της δημιουργικότητας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Η συζήτηση αυτή, που διοργανώθηκε από το Cartoon Brew και το Netflix, προσφέρει μια εμβληματική ματιά στο πώς οι δημιουργοί του Arcane εξελίσσουν τους χαρακτήρες και την ιστορία τους. Με την πολυπλοκότητα των σχέσεων, την αφοσίωση στην αφήγηση και την επιθυμία να δημιουργήσουν κάτι νέο, οι δημιουργοί δείχνουν ότι το Arcane είναι μόνο η αρχή. Η μελλοντική τους πορεία είναι γεμάτη υποσχέσεις και ανυπομονησία για τους θεατές.

Με την υπόσχεση για περισσότερες εξελίξεις, η δημιουργική ομάδα έχει θέσει υψηλές προσδοκίες για το μέλλον. Η επιτυχία του Arcane αναδεικνύει τη δύναμη των ιστοριών που δεν φοβούνται να εξερευνήσουν τις σκοτεινές πτυχές της ανθρώπινης φύσης και των σχέσεων. Κλείνοντας, μπορούμε να πούμε ότι το μέλλον της σειράς, και της κινουμένης εικόνας γενικότερα, φαίνεται λαμπρό.

Πηγή

Leah Sirama

Ο Leah Sirama είναι συντάκτης ειδήσεων στο X News, με έμφαση στην ακρίβεια και την ουσία. Ξεχωρίζει για τη σαφή γραφή και τη δημοσιογραφική του ματιά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Μην το χασετε

  • All
  • Uncategorized
  • ΚΟΣΜΟΣ

©- All Right Reserved. Designed and Developed by X NEWS