STARBUCKS ROLLS OUT GREEN APRON SERVICE AHEAD OF EARNINGS
Καθώς οι εταιρείες αναζητούν τρόπους να προσελκύσουν τους καταναλωτές που είναι ευαίσθητοι στις τιμές, η Starbucks αποφάσισε να επικεντρωθεί στις βασικές αξίες της, επενδύοντας στην φιλοξενία στα καταστήματά της. Ο γίγαντας του καφέ προσπαθεί να ξεχωρίσει στην εμπειρία των επισκεπτών σε ένα σφοδρό καταναλωτικό περιβάλλον, καθώς προσπαθεί να ενισχύσει τις πωλήσεις που έχουν μείνει πίσω.
ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
Πέρυσι, η Starbucks ξεκίνησε εκπαίδευση των μπάριστα για το νέο της πρόγραμμα “Green Apron Service”, στο πλαίσιο των σχεδίων του CEO Brian Niccol για την “Επιστροφή στη Starbucks”. Αυτά τα σχέδια δίνουν έμφαση σε πιο φιλικούς χώρους και σε μια ανθρώπινη προσέγγιση, όπως οι σχεδιάσεις με στυλό Sharpie σε κούπες. Το Green Apron Service επενδύει σε θερμές και ελκυστικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, με στόχο να κάνουν τις επισκέψεις στη Starbucks συνήθεια.
Η εταιρεία υποστηρίζει αυτή την πρωτοβουλία με αλλαγές που διασφαλίζουν τη σωστή στελέχωση και καλύτερη τεχνολογία για ταχύτερους χρόνους εξυπηρέτησης. Το πρόγραμμα προήλθε από την αύξηση των ψηφιακών παραγγελιών, οι οποίες πλέον αντιπροσωπεύουν πάνω από το 30% των πωλήσεων, καθώς και από ανατροφοδότηση από τους μπάριστα.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Ο Chief Operating Officer Mike Grams δήλωσε στο CNBC από ένα πρόσφατα ανακαινισμένο κατάστημα στο Σιάτλ: “Η στρατηγική είναι να επανασυνδεθούν οι συνεργάτες μας με τους πελάτες μας”. Αυτή η φιλοσοφία περιλαμβάνει το να γίνονται οι πελάτες ευπρόσδεκτοι με ένα χαμόγελο, να τους χαιρετούν κατά την παράδοση του καφέ και να τους παρέχουν μια ιδανική εμπειρία.
Η εκπαίδευση στο Green Apron Service είναι η μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει ποτέ η Starbucks στη φιλοξενία και στους υπαλλήλους της, όπως δήλωσε ο Grams. Αν και η εταιρεία δεν δημοσιοποίησε οικονομικά στοιχεία για την επένδυση, η σημασία της είναι σαφής.
ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Μέρος του σχεδίου περιλαμβάνει την τεχνολογία Smart Queue, η οποία χρησιμοποιεί αλγόριθμους για να βελτιώσει τη στελέχωση και τον προγραμματισμό, ώστε οι μπάριστα να μπορούν να παρέχουν πιο συνεπή και ποιοτική εξυπηρέτηση. Η Starbucks θέλει οι πελάτες να βιώνουν συνέπεια στην ποιότητα της εξυπηρέτησης, είτε παραγγέλνουν στο κατάστημα είτε διαδικτυακά.
Ο Grams δήλωσε: “Θα το δείτε να εκδηλώνεται με διάφορους τρόπους. Μπορεί να δείτε έναν ψηφιακό οικοδεσπότη στην είσοδο που καθοδηγεί την εμπειρία… μπορεί να είναι ένα επιπλέον άτομο στα drive-thru. Η ιδέα είναι να διασφαλίσουμε ότι έχουμε τους σωστούς συνεργάτες στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας.”
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
Η επιτυχία της πρωτοβουλίας Green Apron Service θα συνδεθεί άμεσα με μετρήσιμους δείκτες όπως οι βαθμολογίες εμπειρίας πελατών, η αύξηση της επισκεψιμότητας και η παραγωγικότητα των καταστημάτων. Αυτή η προσπάθεια έρχεται σε μια εποχή όπου τα καφέ αντιμετωπίζουν νέες προδιαγραφές επιτυχίας, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης προσαρμοσμένων ροφημάτων σε τέσσερα λεπτά ή λιγότερο. Οι πρώτες ενδείξεις από την πιλοτική εφαρμογή της Green Apron Service σε 1.500 καταστήματα έδειξαν βελτιώσεις στις συναλλαγές, τις πωλήσεις και τους χρόνους εξυπηρέτησης πελατών.
Η Starbucks αντιμετωπίζει την πρόκληση του να διατηρήσει την ταχύτητα στην εξυπηρέτηση, καθώς οι πελάτες μπορεί να προτιμούν την ταχύτητα από τη ζεστασιά και να έχουν λίγη ανοχή για μεγάλες αναμονές. Οι επενδύσεις στην τεχνολογία και η εκπαίδευση των υπαλλήλων είναι κρίσιμες για την επίτευξη αυτών των στόχων.
Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Ο Grams ανέφερε ότι η Starbucks έχει πολλές επιλογές για να παραμείνει ανταγωνιστική, συμπεριλαμβανομένης μιας ισχυρής ψηφιακής επιχείρησης, drive-thrus σε περισσότερα από 7.000 καταστήματα και καφέ που ανακαινίζονται για να γίνουν πιο άνετα. “Δηλώνει την παρουσία μας σε όλους τους τρεις τομείς”, είπε αναφερόμενος στην πρωτοβουλία φιλοξενίας. “Έχουμε 20.000 μονάδες σε όλη τη Βόρεια Αμερική, κάτι που μας δίνει ένα εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.”
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
Οι επενδυτές θα έχουν άλλη μια ευκαιρία να δουν πώς λειτουργούν τα σχέδια του Niccol για την αναστροφή της πορείας της εταιρείας όταν η Starbucks ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα μετά το κλείσιμο της αγοράς την Τρίτη. Οι μετοχές της Starbucks έχουν αυξηθεί περίπου 2,7% φέτος, υπολειπόμενες της αύξησης 8,6% του S&P 500. Ο Niccol ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας τον Σεπτέμβριο και από τότε οι μετοχές έχουν αυξηθεί κατά λιγότερο από 3%, ενώ έχουν αυξηθεί σχεδόν 25% σε ετήσια βάση.
Αυτή τη στιγμή, η Starbucks προσπαθεί να αναζωογονήσει τις πωλήσεις της, καθώς για πέμπτη συνεχόμενη φορά οι πωλήσεις στα καταστήματα παραμένουν πτωτικές. Ο ρόλος του Grams και η προώθηση πιο φιλόξενων καφέ θα παίξουν σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια.
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ STARBUCKS
Καθώς η Starbucks προχωρά με την εφαρμογή του Green Apron Service, οι προοπτικές της εταιρείας θα εξαρτηθούν από την ικανότητά της να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών και να παρέχει μια αξέχαστη εμπειρία. Η εξελικτική πορεία της εταιρείας, οι στρατηγικές πρωτοβουλίες και οι αντιδράσεις των πελατών θα καθορίσουν τη θέση της στην αγορά του καφέ.
Η Starbucks έχει μπροστά της προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες. Η συνεχής επένδυση στη φιλοξενία και στο ανθρώπινο δυναμικό της είναι κρίσιμη για τη μακροχρόνια επιτυχία της, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερη αξία και εξατομικευμένες εμπειρίες.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Η Starbucks φαίνεται να κατανοεί τη σημασία της εμπειρίας του πελάτη και της δημιουργίας ενός φιλόξενου περιβάλλοντος. Οι πελάτες δεν ψάχνουν μόνο έναν καφέ, αλλά και μια εμπειρία που θα τους κάνει να επιστρέψουν. Η πρωτοβουλία Green Apron Service είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση και μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στις πωλήσεις και την πιστότητα των πελατών.
Αν και η αγορά του καφέ είναι γεμάτη προκλήσεις, η Starbucks έχει την ικανότητα να προσαρμοστεί και να εξελιχθεί για να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά. Οι στρατηγικές που εφαρμόζει, όπως η εστίαση στη φιλοξενία και η βελτίωση της τεχνολογίας, θα την βοηθήσουν να διατηρήσει τη θέση της στην κορυφή της αγοράς.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΗΣ STARBUCKS
Η Starbucks, στο πλαίσιο των προσπαθειών της να ανακτήσει την προτεραιότητα της στην αγορά, έχει ανακοινώσει την έναρξη της νέας στρατηγικής «Green Apron Service», η οποία στοχεύει στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματά της. Αυτή η πρωτοβουλία έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο για την εταιρεία, καθώς οι πωλήσεις της έχουν παρουσιάσει πτώση για πέντε συνεχόμενα τρίμηνα. Η στρατηγική αυτή δεν αφορά μόνο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης, αλλά και τη σύνδεση των υπαλλήλων με τους πελάτες.
Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Η Starbucks επιδιώκει να επαναστατήσει την εμπειρία των πελατών της με την ενσωμάτωση του «Green Apron Service». Ο διευθύνων σύμβουλος Brian Niccol έχει τονίσει τη σημασία της φιλοξενίας και της ανθρώπινης επαφής, όπως οι προσωπικές ζωγραφιές στα ποτήρια, με στόχο να μετατρέψει τις επισκέψεις σε συνήθεια. Η στρατηγική αυτή είναι καθοριστική σε ένα περιβάλλον όπου οι καταναλωτές είναι πιο επιλεκτικοί και ευαίσθητοι στις τιμές.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
Η Starbucks έχει ήδη ξεκινήσει εκπαίδευση για τους baristas στο πλαίσιο του νέου προγράμματος. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν όχι μόνο την εκπαίδευση των υπαλλήλων, αλλά και την αναγκαία υποστήριξη σε επίπεδο τεχνολογίας και στελέχωσης. Η επένδυση αυτή έχει σκοπό να διασφαλίσει ότι οι υπάλληλοι θα είναι σε θέση να προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση, διατηρώντας παράλληλα γρήγορους χρόνους εξυπηρέτησης.
ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Προκειμένου να επανασυνδεθούν οι υπάλληλοι με τους πελάτες, όπως ανέφερε ο Chief Operating Officer Mike Grams, η Starbucks στοχεύει να δημιουργήσει μια φιλόξενη ατμόσφαιρα. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει φιλικές συναντήσεις με τους πελάτες, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία κάθε φορά που μπαίνουν στο κατάστημα.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Η τεχνολογία διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών. Το πρόγραμμα Smart Queue χρησιμοποιεί αλγορίθμους για να βελτιώσει τη στελέχωση και τον προγραμματισμό, διασφαλίζοντας ότι οι baristas θα είναι διαθέσιμοι τη σωστή στιγμή. Αυτό θα επιτρέψει στους πελάτες να απολαμβάνουν μια ομοιογενή ποιότητα εξυπηρέτησης, είτε παραγγέλνουν από το κατάστημα είτε online.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
Η επιτυχία του «Green Apron Service» θα συνδεθεί άμεσα με μετρήσιμους δείκτες, όπως η ικανοποίηση των πελατών, η αύξηση της επισκεψιμότητας και η παραγωγικότητα των καταστημάτων. Η Starbucks θα παρακολουθεί προσεκτικά τα αποτελέσματα, ώστε να μπορεί να προσαρμόσει τις στρατηγικές της ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών.
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Η αγορά του καφέ είναι σφοδρά ανταγωνιστική, και η Starbucks πρέπει να αντιμετωπίσει προκλήσεις όπως η αυξανόμενη ζήτηση για ταχύτητα και η προτίμηση των πελατών για γρήγορες λύσεις. Οι αλλαγές στην εξυπηρέτηση είναι κρίσιμες για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ
Η Starbucks αναμένει να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για την πρόοδό της κατά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων της. Οι μετοχές της έχουν καταγράψει αύξηση περίπου 2,7% φέτος, ωστόσο είναι κάτω από τον S&P 500. Οι επενδυτές αναμένουν να δουν πώς οι στρατηγικές του Niccol θα επηρεάσουν την απόδοση της αλυσίδας.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΑΝΑΔΙΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ
Ο Grams, που έχει αναλάβει καθήκοντα COO, θα έχει καθοριστικό ρόλο στην αναβάθμιση των καταστημάτων. Με σχεδόν τρεις δεκαετίες εμπειρίας στον τομέα, είναι έτοιμος να μεταφέρει τις γνώσεις του στην Starbucks και να ενισχύσει την εμπειρία των πελατών.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Η Starbucks στοχεύει να διατηρήσει υψηλά επίπεδα ποιότητας και ταχύτητας. Η πρωτοβουλία «Green Apron Service» είναι η μεγαλύτερη επένδυση της εταιρείας στην φιλοξενία και τους υπαλλήλους της, επισημαίνοντας τη σημασία της ποιότητας στην εξυπηρέτηση.
Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
Η Starbucks είναι υποχρεωμένη να παρακολουθεί τις τάσεις της αγοράς και να προσαρμόζεται. Μια επιτυχής στρατηγική θα σημαίνει συνέχιση της βελτίωσης και της καινοτομίας στη φιλοξενία.
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
Η Starbucks θα συνεχίσει να εξετάζει τις ευκαιρίες για ανάπτυξη μέσω της ψηφιακής επιχείρησης και των drive-thrus. Η στρατηγική της θα είναι να αξιοποιήσει τις 20.000 μονάδες της στις Ηνωμένες Πολιτείες για να επιτύχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
Η πρωτοβουλία «Green Apron Service» δείχνει ότι η Starbucks είναι έτοιμη να προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στην εξυπηρέτηση και την εμπειρία των πελατών. Οι πρώτες ενδείξεις από το πιλοτικό πρόγραμμα 1.500 καταστημάτων δείχνουν ότι οι βελτιώσεις είναι ήδη ορατές.
Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΠΑΦΗΣ
Ο Grams υπογραμμίζει τη σημασία της ανθρώπινης επαφής στην επιτυχία της στρατηγικής. Η προσωπική αλληλεπίδραση μπορεί να είναι ο καθοριστικός παράγοντας που θα κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των πελατών.
ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Η Starbucks επιδιώκει να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες της. Η στρατηγική της επικεντρώνεται στην ποιότητα, την ταχύτητα και τη φιλοξενία.
ΣΥΝΟΨΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΣΚΕΨΗΣ
Η στρατηγική «Green Apron Service» της Starbucks είναι μια ολιστική προσέγγιση που συνδυάζει την τεχνολογία με την ανθρώπινη επαφή. Καθώς η εταιρεία προχωρά προς την αναγέννηση της εμπειρίας των πελατών, θα είναι κρίσιμο να παρακολουθεί τις αντιδράσεις και τις ανάγκες της αγοράς. Η επιτυχία αυτής της στρατηγικής θα καθορίσει την πορεία της Starbucks στο μέλλον, καθώς η αγορά του καφέ γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική.